Fuck them!

.
Varför har folk så jävla mycket fördomar om andra människor. Bara för att nu i vår generation går efter utseende. Nu säger jag inte att alla gör det men majoriteten av folket gör det. Vem säger att den populära tjejen i skolan som har jätte många vänner och bra betyg mår bättre än en som är mobbad.
Vilket heller inte är sant jag skulle gissa att 1 /4 av alla populära kommer någon gång att må dåligt.
En annan sak ja reflektera på är varför tror alla bara man bär svart och målad och lyssnar på Emo tror folk att man är självmordsbenägen eller mår dåligt. Men så kan de va i vissa fall men man ska inte döma folk på rak hand. Om du börjar lära känna en person så märker ju du hur han/ hon är eller hur? då accepterar ju du han/hon.
Vet livet kan vara tufft och man kan möta hårt motstånd men det gäller att inte ge upp, utan kämpa vidare, eller ja ska jag säga, Kan säga så här orkar inte gå in på detalj om detta eftersom jag helst av allt bara vill glömma.
 
DÅ      + Piller=
 
För ett år sen råkade jag ut för en sak som jag inte trodde va sant, efteråt har jag fått folk emot mig och säger att fick skylla mig själv. Som tur är jag inte ihop med honom.
Vilket av den händelsen och ångest tankar har gjort att jag ibland inte tänker klart, men blir bättre tar vi kallar dom lyckopiller.
Nä men till alla er som mår dåligt eller vart med om något. Kämpa det finns alltid någon som bryr sig om dig. Vet det kan vara svårt att ta in jag var själv där men det har nästan gått över.
Ta en dag i taget, det gör jag :)
 
Zaiolina TIPSAR: Sträck ut en hand till den som är ensam, Le mot den som ser ledsen ut han/hon ler säkert tillbaka.
 
Finns en person som jag vill tacka de e en ny vän ja fick idag emoskunk:)
 
 
 
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback