Du överlevde!!!!

Jag som ni vet har jag en pojkvän. Vill inte gå in närmare på varför han gjorde som han gjorde för inte så snällt mot honom men han drack igår och blev arg eller något så tog hans pappas bil och skulle åka.
Han kvaddade då med bilen och han fick åka till Nälsjukhus han fick dock inga allvarliga skador. Hade en bula. Och var yr.
Det var jävligt dumt gjort!!!
Men visst vissa tycker kanske att jag borde lämna honom men vem är jag när ja inte är med han. Han får mig att må bra. Är bara så glad att du lever!!!
 
Jag älskar dig jättemycket.
Annars idag har jag inte gjort mycket vart ute i solen och solat o kikat med  pojkvännen.
 
Men vad skulle ni göra om ni var i min situation. Skulle ni stanna kvar eller dra. Han mår pshykist dåligt som mig också ibland. Men jag älskar honom.
 
Älskling detta säger jag enbart till dig. Du kom in i mitt liv när jag var nära att ge upp hoppet. Du tog mig upp men föll själv ner. Vart du än befinner dig kommer jag vara med dig.
Lova att aldrig göra om det mera då vet jag inte vad jag kommer göra :*(
 
Det posetiva med detta är att du kommer få hjälp med allt vilket är bra tycker jag.
 
Men kommentera och tycktill om vad jag ska göra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback